دکتر سونیا کاظم‌زاده

عوارض عفونت واژن

آنچه باید بانوان از عفونت واژن بدانند

با بررسی  این سوال که عفونت واژن چه نشانه هایی دارد می‌توانید از بروز این عارضه آزاردهنده زودتر مطلع شوید و همچنین نسبت به درمان

فیبروم رحم سرطان است

همه چیز در مورد فیبروم رحم

در میان عارضه‌هایی که ممکن است برای بانوان رخ دهد شاید نام فیبروم رحم را زیاد شنیده باشیم. اما زمانی که نام این عارضه را

علائم سندروم پیش از قاعدگی

سندرم پیش از قاعدگی

در میان بحث درباره قاعدگی ممکن است نام سندروم پیش از قاعدگی را زیاد شنیده باشیم و این سوال ممکن برایمان ایجاد شود که این

بهترین جراح اندومتریوز در تهران کیست
بیماری‌های زنان

بهترین دکتر اندومتریوز کیست؟

یکی از سوالات پرتکرار افراد بعد از بروز این عارضه این است که بهترین دکتر اندومتریوز در تهران کیست. باید بدانیم که انتخاب بهترین دکتر

اندومتریوز در اسکار جراحی سزارین

اندومتریوز محل سزارین

ممکن است در میان بحث‌ها اندومتریوز، جمله اندومتریوز در محل سزارین را زیاد شنیده باشیم. در این لحظه سوالات گوناگونی برایمان ایجاد می‌شود که پررنگ‌ترین

آیا اندومتریوز همان سرطان است

آیا اندومتریوز سرطان است؟

ممکن است هنگامی که اسمی از این عارضه دردناک به گوشمان برسد، اولین سوالی که برایمان ایجاد شود این است که آیا اندومتریوز سرطان است؟

درمان اندومتریوز

آشنایی با روش های درمان قطعی آندومتریوز

شناخت بهترین نوع درمان اندومتریوز از مهم‌ترین نکات در این عارضه است. زمانی که شخص تمام مراحل تشخیص قطعی این عارضه را سپری می‌کند، در

بیماری اندومتریوز چیست

اندومتریوز چیست ؟

آندومتریوز چیست؟ در پاسخ به این سوال باید بدانیم آندومتریوز (endometriosis) یکی از بیماری های شایع در بین زنان جامعه به شمار می آید و

آزمایش‌های قبل از جراحی لابیاپلاستی
جراحی زیبایی زنان

آزمایشات قبل از لابیاپلاستی را بشناسید!

آزمایشات قبل از لابیاپلاستی شامل چه مواردی است؟ در هنگامی که فرد تصمیم به انجام این عمل زیبایی می‌گیرد یکی از سوالات پرتکرار این است

عمل ترمیمی بعد لابیاپلاستی
جراحی زیبایی زنان

عمل ترمیمی لابیاپلاستی