دکتر سونیا کاظم‌زاده

جوانسازی واژن

جوانسازی واژن؛ بازگشت دوباره آرامش

تصمیم به انجام جوانسازی واژن در بانوان بعد از بروز مشکلات واژن رخ می‌دهد و سوال‌های زیادی را در ذهن ایجاد می‌کند از جمله سوالات

عفونت زنان
بیماری‌های زنان

عفونت مکرر زنان

[vc_row][vc_column][vc_column_text] عفونت مکرر زنان عفونت واژینال یا در اصطلاح عامیانه عفونت زنان، مشکلی است که بسیاری از زنان و حتی دختران حتما یک بار در

مونس پلاستی چیست؟

مونس پلاستی چیست؟

دلایل انجام مونس پلاستی مونس پلاستی یکی از عمل‌های زیبایی زنان میباشد. در این جراحی چربی اضافه شکمی که روی آلت تناسلی را پوشانده برداشته

تیرگی واژن

رفع تیرگی واژن

تیرگی پوست پوست همه ما در برخی از قسمت‌های بدن رنگ تیره‌تری نسبت به سایر قسمت‌ها دارد. برخی از این قسمت‌ها عبارتند از ارنج، زانو،

کلیتوریس

جراحی زیبایی کلیتوریس

کولیتوریس چیست؟ در ناحیه کلیتوریس عمل‌های مختلفی تحت عنوان کلیتروپلاستی انجام میشود که هرکدام بخش‌های مختلفی را تحت جراحی قرار میدهد. برخی از این جراحی‌ها

مراجعه به پزشک زنان

ضرورت مراجعه به پزشک زنان

اهمیت مراجعه به پزشک زنان مراجعه به پزشک زنان و انجام معاینات دوره‌ای یکی از امور ضروری در زندگی هر خانمی میباشد. بیشترین سوالاتی که

جراحی زیبایی واژن

انواع جراحی زیبایی زنان

افزایش نرخ جراحی زیبایی زنان امروزه به دلیل افزایش سطح آگاهی افراد، شاهد اهمیت بیشتر مسايل زیبایی درمان بانوان هستیم. یکی از نتایج این اثر

پرینورافی چیست؟

پرینورافی چیست؟

[vc_row][vc_column][vc_column_text] پرینه به چه قسمتی گفته میشود؟ پرینورافی یکی از جراحی‌های زنان میباشد. این جراحی نیز مانند سایر جراحی‌ها عموما در خانم هایی که زایمان

انواع لیزر

انواع لیزر

[vc_row][vc_column][vc_column_text] انواع لیزر امروزه شاهد رشد لیزرها در درمان و موراد زیبایی هستیم. انواع لیزر و گستردگی استفاده از آن‌ها باعث شده افراد سوالات بسیاری

کرونا در بارداری

کرونا و بارداری

[vc_row][vc_column][vc_column_text] سوالات رایج درباره کرونا و بارداری در سالی که گذشت نگراني هاي جامعه حول محوريت كرونا و مسائل ایجاد شده در قبل آن  بود.

ترک پوستی چیست؟
جراحی زیبایی زنان

ترک پوستی چیست؟

درمان ترک های پوستی: ترک های پوستی یا استرچ مارک ها از شایع ترین اسکارهای پوستی محسوب میشوند. این ترک ها در بدو ظهور، به