دکتر سونیا کاظم‌زاده

پرده بکارت چیست؟

ناهنجاری های پرده بکارت

تشکیل پرده بکارت از نظر منشا جنینی به‌وجود آمدن کانال واژینال در ۲۰ هفتگی تکامل میابد. که این کانال توسط پرده بکارت از سینوس ادراری

همه چیز درباره پرده بکارت

پرده بکارت

[vc_row][vc_column][vc_column_text] پرده بکارت با وجود تمام اطلاع رسانی هایی که در زمینه پرده بکارت در چند سال اخیر صورت گرفته است، بازهم می‌بینیم که بسیاری

فریز تخمک
بارداری و زایمان

فریز تخمک

افزایش تمایل به فریز تخمک در بانوان با توجه به تغییر نگرش بانوان دنیا به سن ازدواج و بارداری، سوالات و دغدغه ها در رابطه

فرمدهی واژن
زیبایی فرم واژن

زیبایی واژن

[vc_row][vc_column][vc_column_text] زیبایی واژن چه روش هایی برای زیبایی واژن وجود دارد؟ عمل‌های زیبایی لب بزرگ ناحیه تناسلی بانوان زیبایی فرم واژن به عمل‌های زیبایی ناحیه

واژینیسموس

درمان مقاربت دردناک

مقاربت دردناک یا واژینیسموس شناخت بیماری قدم اول در درمان مقاربت دردناک اولیه که با  نام واژینیسموس هم شناخته میشود، مراجعه و کمک گرفتن از

مقاربت دردناک

علل مقاربت دردناک

[vc_row][vc_column][vc_column_text] مقاربت دردناک مقاربت دردناک ازمشكلات مهم زوج ها محسوب مي شود كه ممكن است زو جين از امكان درمان آن بي اطلاع باشند. این

هیسترکتومی رحم

[vc_row][vc_column][vc_column_text] عوارض هیسترکتومی خارج کردن رحم عبارتی است که با شنیدن آن ترسی غم آلود در وجود یک زن ایجاد می کند. برداشتن رحم یک

بهترین درمان برای فیبروم

درمان قطعی فیبروم رحم

درمان فیبروم رحم یکی از مسائلی است که ذهن بسیاری از بانوان را به خود درگیر کرده است. در برخی موارد افراد ممکن است بعد

بارداری و زایمان

نارسایی زودرس تخمدان و ناباروری

نارسایی زودرس تخمدان و ناباروری غیر از حالت یائسگی حالت های دیگری از ناتوانی در بارداری زنان ممکن است وجود داشته باشد. یکی از این

بهترین جراح زیبایی زنان در تهران

بهترین دکتر عفونت زنان در تهران

بهترین دکتر عفونت زنان در تهران ابتلا به عفونت های زنان جز لاینفک زندگی روزمره بانوان است، اغلب آن ها برای یک بار هم که

درمان قطعی سرطان دهانه رحم

درمان قطعی سرطان دهانه رحم متاسفانه شیوع سرطان دهانه رحم از طریق مختلف در عصر حاضر افزایش یافته است و جزء شایع ترین بیماری های