Search
Close this search box.
ماندگاری تزریق فیلر به واژن چقدر است؟

ماندگاری تزریق فیلر به واژن؛ نکاتی که باید بدانید!

ماندگاری تزریق ژل به واژن چقدر است؟ اگر شما هم به دنبال پاسخ سوال خود هستید و در این زمینه سوالات بسیاری دارید، همراه ما تا انتهای مقاله باشید تا تمام موارد را در این زمینه مورد بررسی قرار دهیم. ماندگاری این روش به عوامل مختلفی بستگی دارد که آگاهی از آنان خالی  از لطف نیست.

ماندگاری تزریق فیلر به واژن

ماندگاری تزریق فیلر به واژن چقدر است؟

شاید بر این تصور باشیم که با یکبار تزریق فیلر نتیجه‌ای دائمی را دریافت می‌کنیم اما بهتر است بدانیم که این تصور اشتباه است و افراد بعد از گذشت زمانی برای ترمیم نیاز است که به پزشک مراجعه کنند. اما اگر ماندگاری این روش برای شما سوال شده است بهتر است بدانیم که ماندگاری این روش بین 6 ماه تا 2 سال. نکته دیگری که باید توجه داشته باشیم آن است که ماندگاری بیشتر این روش تحت تاثیر عوامل مختلفی است. به بیان دیگر ماندگاری تزریق فیلر به واژن بستگی به نوع فیلر مورد استفاده، واکنش بدن فرد و مهارت پزشک دارد. به طور کلی، عوامل تاثیرگذار شامل:

  • نوع فیلر: فیلرهای مختلفی برای تزریق به واژن استفاده می‌شوند که هرکدام ماندگاری متفاوتی دارند. همچنین بهتر است بدانیم نوع آن می‌تواند بر هزینه تزریق فیلر به واژن تاثیر بسیاری بگذارد.
  • واکنش بدن فرد: بدن هر فرد به صورت متفاوت به فیلرها واکنش نشان می‌دهد. برخی افراد ممکن است فیلر را سریع‌تر جذب کنند که باعث کاهش ماندگاری آن می‌شود. در نتیجه یکی از موارد مهم در این زمینه واکنش بدن فرد است.
  • مهارت پزشک: بسیار تاکید می‌شود که برای تزریق از دقت در انتخاب پزشک غافل نشویم. به بیان دیگر تجربه و مهارت پزشک در انجام تزریق می‌تواند تأثیر زیادی بر نتایج و ماندگاری فیلر داشته باشد.
  • مراقبت‌های بعد از تزریق: ممکن است در اطرافیانتان شخصی را ملاقات کنید که از انجام این عمل زیبایی دچار عوارض بسیار شده است و یا ماندگاری آن کوتاه بوده است. بهتر است بدانیم زمانی که فرد در انتخاب پزشک دقت کافی را داشته باشد و یا از رعایت مراقبت بعد از تزریق غافل نشود، می‌تواند بهترین نتیجه را از این روش دریافت کند. در نتیجه رعایت توصیه‌های پزشک در مورد مراقبت‌های پس از تزریق نیز می‌تواند به افزایش ماندگاری فیلر کمک کند.
  • سن و وضعیت سلامتی فرد: سن و وضعیت کلی سلامتی فرد نیز می‌تواند بر ماندگاری فیلر تأثیر بگذارد. افراد جوان‌تر ممکن است فیلر را سریع‌تر جذب کنند، در حالی که افراد مسن‌تر ممکن است نتیجه طولانی‌تری داشته باشند.
01:05
truncate dir-rtl

چند مدل فیلر داریم؟

  • سبک زندگی: از دوران کودکی تاکید بسیاری بر رعایت نکاتی برای داشتن سبک زندگی سالم بوده است. چراکه این موضوع می‌تواند تاثیر بسیار مفیدی بر سلامت فرد داشته باشد. در نتیجه این موضوع می‌تواند در افزایش ماندگاری نیز تاثیر بسیاری داشته باشد. بهتر است بدانیم سبک زندگی، مانند رژیم غذایی، میزان ورزش و مصرف دخانیات، می‌تواند بر ماندگاری فیلر تأثیرگذار باشد. یک سبک زندگی سالم می‌تواند به حفظ نتایج تزریق کمک کند.

مواردی که ذکر شد از عوامل تاثیرگذار بر ماندگاری این روش پرطرفدار است. اما ممکن است در این میان سوال برایتان مطرح شود که چه زمان نیاز به مراجعه مجدد برای ترمیم است. بهتر است بدانیم زمان مناسب برای مراجعه به پزشک جهت ترمیم فیلر به واژن بسته به عوامل مختلفی مانند نوع فیلر، واکنش بدن فرد، و توصیه‌های پزشک متفاوت است. به بیان دیگر اگر متوجه شدید که اثر فیلر به تدریج کاهش یافته و ناحیه تزریق شده به حالت قبل بازگشته است، می‌توانید برای ترمیم به بهترین دکتر برای تزریق چربی به واژن مراجعه کنید. این معمولاً بین ۶ تا ۱۲ ماه پس از تزریق اولیه رخ می‌دهد، اما بسته به نوع فیلر و واکنش بدن می‌تواند زودتر یا دیرتر باشد.

همچنین اگر تغییراتی در ظاهر یا احساس ناحیه تزریق شده مشاهده کردید که ناراحت‌کننده یا غیرعادی به نظر می‌رسند، بهتر است به پزشک مراجعه کنید. این می‌تواند شامل تغییر در شکل، اندازه، یا قوام ناحیه تزریق شده باشد.

راه های افزایش ماندگاری تزریق فیلر به واژن

همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم ماندگاری این روش 6 ماه تا 12 ماه است اما بهتر است بدانیم با رعایت نکاتی می‌تواند در ماندگاری این روش تاثیر بسیاری داشته باشید. به عنوان مثال برای تزریق فیلر نیاز است که نوع آن را انتخاب کنیم. در این لحظه است که بهتر است بدانیم نوع فیلر می‌تواند بر ماندگاری تاثیر بسیاری بگذارد. می‌توانید با مشورت با پزشک متخصص، بهترین نوع فیلر را برای نیازها و شرایط خود انتخاب کنید. فیلرهای با کیفیت و با ماندگاری بیشتر ممکن است نیاز به ترمیم کمتری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: عمل‌های زیبایی واژن

البته بهتر است بدانیم تنها یک مورد نیست که می‌تواند بر ماندگاری تاثیر بگذارد بلکه موارد دیگری از جمله انتخاب پزشک حاذق نیز تاثیرگذار است. به بیان دیگر انتخاب یک پزشک متخصص و با تجربه می‌تواند تأثیر زیادی بر کیفیت و ماندگاری تزریق داشته باشد. یک پزشک ماهر می‌تواند فیلر را به درستی و به میزان مناسب تزریق کند.. همچنین باید توجه داشته باشیم که از ماساژ یا فشار دادن ناحیه تزریق شده به مدت چند روز پس از تزریق  اجتناب کنیم. این موضوع می‌تواند به حفظ شکل و ماندگاری فیلر کمک کند.

با رعایت این نکات و مشورت منظم با پزشک متخصص، می‌توانید ماندگاری تزریق فیلر به واژن را افزایش دهید و نتایج بهتری را تجربه کنید.

نتیجه‌گیری

ماندگاری تزریق ژل به واژن از مواردی است که برای بانوان سوالات بسیاری را رقم زده است. در این مقاله به بررسی کامل این موضوع پرداختیم.

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *