Search
Close this search box.
تنگ کردن واژن

تنگ کردن واژن؛ رهایی از استرس‌های روزمره 

تنگ کردن واژن یک روش مدرن برای جوانسازی واژن به شمار می‌آید. به بیانی دیگر این روش مدرن تاثیر شگفت انگیزی در رفع گشادی دهانه واژن و یا افتادگی رحم دارد و عضلات و بافت‌های دهانه واژن با استفاده از این روش، ترمیم و کوچک‌تر می‌شوند. حالا که با تعریف کلی این روش مدرن آشنا شدیم به بررسی سوالاتی که ممکن است برایمان ایجاد شود می‌پردازیم. سوالاتی از جمله: علت تنگ کردن واژن، روش‌های انجام آن و مزایای تنگ کردن واژن. با ما در این مقاله همراه باشید تا به بررسی مباحثی که ذکر شد بپردازیم.

علت تنگ کردن واژن چیست؟

علت تنگ کردن واژن چیست؟ این سوال ممکن است برایمان ایجاد شود که اصلا چه دلایلی باعث می‌شود که فرد به سراغ تنگ کردن واژن برود. در پاسخ به این سوال لازم است اول بدانیم که دلایل مختلفی باعث گشاد شدن واژن یا پارگی پرینه می‌شود که به چند نمونه از آن اشاره می‌کنیم.

  • زایمان های متعدد طبیعی
  • به دنیا آوردن نوزاد درشت جثه
  • بهبود نیافتن برش های بین واژن و مقعد در زمان زایمان طبیعی
  • افزایش سن
  • اختلالات هورمونی
  • اضافه وزن
  • انجام فعالیت های سنگین

تمامی مواردی که ذکر شد از دلایل گشادی واژن محسوب می‌شود که باعث می‌شود فرد در زندگی روزمره باعث اضطراب و استرس شود. علت آن را می‌پرسید؟ باید بدانیم زمانی که فرد دچار گشادی واژن می‌شود احساس سنگینی در واژن، بی اختیاری در ادرار، درد در ناحیه لگن و سوزش در واژن و… را دارد که باعث می‌شود فرد به فکر راه درمانی باشد.

روش‌های تنگ کردن واژن

زمانی که عوارض‌های گشادی واژن خودش را نشان دهد فرد به جستجوی راهی برای درمان می‌گردد. به طور کل روش‌های متنوعی برای انجام این روش وجود دارد از جمله::

  • لیزر
  • جراحی
  • با نخ
  • عمل پرینورافی

تمامی مواردی که ذکر شد روش‌های مختلف برای از بین بردن گشادی واژن هستند که با انجام آن مشکلات جسمی و روانی همراه فرد برطرف می‌شود. همانطور که ذکر شد روش‌های مختلفی برای درمان گشادی واژن وجود دارد که انتخاب روش جراحی با توجه به شرایط فرد متفاوت می باشد و طبق تجویز جراح زیبایی زنان، بعد از انجام معاینات لازم تعیین می‌گردد.

بیشتر بدانیم: بهترین جراح زیبایی زنان در تهران

واژن و تنگ کردن واژن
روش های تنگ کردن واژن

مزایای تنگ کردن واژن 

تنگ کردن واژن مزایای شگفت‌انگیزی دارد که باعث می‌شود فرد از نگرانی و اضطراب‌هایی که در زندگی روزمره پیدا کرده است رها شود. مزایای آن شامل:

علاوه بر درمان بیماری‌های زنان و اختلالات ناشی از آن، می‌تواند باعث بهبود روابط جنسی و ارتقاء کیفیت آن، نیز گردد. تکنیک اجرایی توسط جراح زنان تاثیر مستقیم در نتایج حاصل از عمل دارد و اگر از راه اصولی صورت گیرد می تواند از ایجاد عوارض نامطلوب جلوگیری کند. به همین دلیل است که توصیه می شود برای انجام جراحی های زیبایی به دنبال بهترین جراح زیبایی زنان در تهران باشید تا بتوانید جراحی بدون عارضه ای را تجربه کنید و از نتایج مطلوب حاصل از آن، نهایت لذت را ببرید. لازم به ذکر است توجه و رعایت مراقبت های بعد از عمل توسط بیمار، یکی از عوامل بسیار مهم و تاثیر گذار در نتایج حاصل از جراحی و افزایش کیفیت آن دارد.

سوالات متداول

آیا بعد از تنگ کردن واژن می‌توان باردار شد؟

بله، بعد از تنگ کردن واژن هیچ مانعی برای بارداری وجود ندارد

آیا با تنگ کردن واژن می‌توان ورزش کرد؟

بله، تنگ کردن واژن مانعی در ورزش کردن ندارد.

آیا در زمان قاعدگی می‌توان از روش‌های تنگ کردن واژن استفاده کرد؟

خیر، باید بعد از اتمام دوره اقدام به روش‌های تنگی واژن بکنید.

بهترین روش تنگ کردن واژن چیست؟

انتخاب بهترین روش به عوامل مختلفی از جمله شدت گشادی واژن و مشکلات دیگر این ناحیه بستگی دارد که پزشک بعد از معاینه بهترین روش را به فرد پیشنهاد می‌کند.

نتیجه گیری

عمل تنگ کردن واژن یک روش نوین برای رهایی از نگرانی واسترس‌های روزمره بانوان است. همانطور که در این مقاله ذکر شد افرادی که گشادی واژن دارند به دنبال رهایی از نگرانی‌ها و عوارض آن هستند که بهتر است فرد برای درمان در اسرع وقت به پزشک مراجعه کند. در انتخاب پزشک حتما دقت کنید تا به نتیجه دلخواه را پس از جراحی برسید. درمان گشادی واژن روش های مختلفی صورت می گیرد، که انتخاب روش جراحی با توجه به شرایط فرد متفاوت می باشد و طبق تجویز جراح زیبایی زنان، بعد از انجام معاینات لازم تعیین می‌گردد.

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *